miniktavsanim canımmmm sakınn böyle yapma insülinini bozup diyabet olma bak ben o hatayı yapmış biri olarak şu an irademe sahip çıkıyorum en son doktor kontrolümde doktor giç iyi şeyler söylemedi insülinim berbat şekerim yükselmiş böyle olmaz dedi iğneyle dolaşmak istiyosun sen ddi diyestistye yönlendirdi direk tahlillerimle beraber gittim yağ ve vücut analizime göre liste çıkarttı inanın zor ddğil kahvaltım var sonra bikere ara öğünüm var öğlen yemeğim var bidaha ara öğünüm var akşam yemeğim var sonrasında 2 defa ara öğünüm var yağdan 7,5 normalden 8 kilo vermişim yani toplam 15,5 kilo azmı