Kızlar merhaba. Bu zamana kadar hiç formül mama kullanmadım. 6 Ay sadece anne sütü, 3.5 aydır da ek gıda ve anne sütü. Diş çıkarma başladığından beri ek gıdaya pek iştahı kalmadi ama az da olsa birseyler yemeye devam ediyor. Ama her zaman emmek istiyor. Gece hemen hemen 1-1.5 saatte bir uyanıyor ve emip uyuyor. Artık çok yoruldum gece en azından mama mi versem tam doyar uyur diye düşünüyorum. Tavsiyelerinize açığım. Mama ver diyorsanız da hangi mama uygun ayına göre onu da yazabilirseniz sevinirim hiç bir bilgim yok mama konusunda.