Minikle ben ilk 3 ay damla kullanmadim direndim, 3 aydan sonra daha bi gazlandi oğlum. Metsil kullandim ama asiri faydssi oldu diyemem. Suanda da düzenli olmamakla birlikte aguline kullaniyorum cok sıkıntısı olduğu zaman .bir de uyuturken memede uyuyo, bazen direniyo uykuya.o sirada arkadasin dedigi acil kolik bebek o müzigi aciyorum daliyo