Sonbahar33 benim bebeğimde öyleydi sadece elimizde sallayınca ağlaması duruyodu neler çektik, evet kolik belirtileri gazı vardır ağlama saatlerinden önce ılık duş aldırıp kolik bebeklere özel masajlar var internetten izleyip yapabilirsin mama içiyosa mama değişimi ve kesinlikle iyi bir gaz damlası kullanman lazım