Fitifiti ilk kızım 3 yaşındaydi.İki gece ateşlendi biz aile hekimliğine doktora götürdük.Birsey yok dedi ateş olursa ateş düşürücü verin dedi.Neyse sonra 15 gün geçti ve kızım tekrar ateşlendi,ama bu kez daha çok ateşlendi.Hemen hastaneye acile götürdük.Doktor bı rontgen çekti, bronşit olmuş.Neden olmuştur dedim.Hasta olmuş tedavi edilmediği için ustelemis.O yüzden olmuş dedi bana.
Yani her çocuk aynı değil,her hastalık aynı değil.Doktor belkide usteleyip ciğerlerine geçmesin diye vermiştir antibiyotik.🤔
Kan değerlerine bakilmisti ama 2 sene geçti üzerinden hatirlamiyorum