Melek_12 Merhaba arkadaşlar kızıma alıp sadece iki kez kullandığım mama sandalyesini satıyorum düşünen varsa tavsiye ederim gayet kullanışlı bizi bir tane hediye geldiği için bunu satmak istiyorum 😊il bingöl😊😊]
Umutalim Nrhytymnl ya hem biz uyguna alalım hem onun elinden çıkmış olur brnde örgü yapıp satıyorum imkan olsa beş ona bakmam inanın :)