Gnll bak ayakta sallamak bir batak, alıştırırsan kaçışı yok🤪 gece 2 3 kere kalkar sallarsın gün olur hiç kalkmaz gün olur 10 kere kalkar. He ama benim k*çım yer görsün diye onu sallarken bende dinlenmek için alıştırdım 😛 seni bilemem. Nasıl uykuya geçiriyorsan diyelim kucağında salladın mayışacak ama uyanıkken ayağına alacaksın bir anda. Zamanla bu mayışmayı beklemiceksin 2 sallayıp kucağında ayağa koyacaksın