Arasmom112 Kızlar 52 gün önce sezaryen doğum yaptım başında ve 40 A yakın çok kanamam oldu normalde az azdı kırkımdan sonra da devam ediyor az az yaşayan oldu mu doktora gitcem en yakın zamanda
Seymacr Arasmom112 benim iki aya yakın oldu, rahatsız edecek kadar çok değildi ama devam etti yani.. Kırkım çıkınca kontrole gittim sorun yok demişti doktorum ama sizde gidin tabii herkesin durumu farklı
Melin16 Arasmom112 70 güne kadar normalmiş canım doktorların dedigine göre benımde 45gün oldu hala geliyor arada bigün geliyorsa diger gün gelmiyor belli olmuyor
Mefeannesi Arasmom112 benimde 70 gün olucak doğum yapalı 40tan sonra geri başladı 2 hafta arayla az az oluyorum 🤷♀️ Normal dedi doktor da
Arasmom112 Seymacr çok rahatsız edici değil benimki de doktorum tekrar gel demedi bende gitmedim ama devam edince hala bitmeyecek mi diye endişelendim
Cmremla İlk doğumda 63 gün gelmişti 😔 ikinci de ise 2 aylık 27 Gnlk bebek var bitti ama adet oluyorum şimdi de delirtecek kadar var yani bitmedi gitti yazı geçirdim böyle