15 aylık oğlum grip olmuş halsiz biraz burun akıntısı da var memeye çok düşkün olmasına rağmen emmiyor bi türlü memeyi ağzına alıyor ya ısırıp bırakıyor ya da diliyle oynayıp bırakıyor en son bugün öğlen emdi sizce böyle devam eder mi sütüm kesilir diye çok korkuyorum kaç güne çekilir süt eğer emmezse ☹