minmin-hanim Bu ikisi arasında bir bağ var mı? Doktor tamamen birbirinden bağımsız olarak mı verdi? Sarılığımız sınırda.
Atesmomy minmin-hanim gaz ilaci canim o sarilik icin bol emzirme ust sinirdaysa mama baslaniyor Ben baslamistim
zeynepliyakusum minmin-hanim biogaia probiyotik ilaç bağırsak düzenleyici olarak veriliyor sarılık için ya hastanede ışın tedavisi önerirler yada gün içinde güneş ışıklarının zararlı olmadığı vakitlerde çocuğun gözlerine güneş gelmeyecek şekilde gün ışığına çıkartabilirsin bide emzirme saatlerini uzun tutmaki kan şekeri düşmesin benim kızımda 1 haftada geçmişti bu şekilde inşallah seninkide geçer
minmin-hanim etipuf yani anlam veremedim ben sarılık için bunu verdi sandım ama bagirsakla ilgili bir ilaçmış. O zaman sarilikla ilgili bir tedavi vermedi
etipuf minmin-hanim biogaia bağırak düzenleyici içinde iyi bakteri var, sarılığın bir ilacı yok sadece sık sık beslemek gerekiyor, saat başı 2 saatte bir gibi
aysenuuuuuur Biogaia bağırsak düzenleyici tuvaletini rahat yapsın diye biz doğduğundan beri kullanıyoruz şuan 3.5 aylığız sarılık için mavi ışık verilebiliyor hastanede bol bol emzirmen lazım geçmesi için
minmin-hanim Bir saat-iki saat arası beslenme süremiz var. Sadece anne sütü alıyor ve çok şükür sütüm yetiyor. Hatta doktor kilo alımı iyi üç saatte bir de emzirebilirsin dedi. Sarılık üst sınırda. Anlamadım niye böyle oldu.