Kendimi grip sanıyordum annem test yaptırınca bana da yaptılar ve kovid olduğumu öyle öğrendim.Öğrenmeden önce kendimde ciddi göz akıntısı, ateş, öksürük oldu. O arada oğlumda da ateş yoktu ama huzursuzdu, ensesi sürekli sıcak geliyordu ama alnından herkes ateşi yok ya diyordu.yeni de aşı olmuştuk aşı ateş yaptı dedim.Yaklaşık bir hafta sonra da pozitif olduğumu öğrendim.Çocuk da çok halsizdi ateşliydi öksürüyordu burnu akıyordu.Çok uyumak istedi ben de onunla uyudum hep.İlaç vs kullanmadım sadece emdi iştahı yoktu. Bebekler bizden önce iyileşiyor çok şükür. Çok su verin ıhlamur verin boğazı asla kuru tutmayın.Kendiniz de zencefil ıhlamur kekik soğan sarımsak tüketmeye çalışın geçmiş olsun.Karantinam biteli bir hafta oldu hala öksürüyorum