Bilge bende 1 ay önce oldum.Safra kesem yapışıkmış dolayısıyla zor bir ameliyattı dedi doktorum.İlk 3 gün bebeğimi hiç gözüm görmedi o kdr çok ağrım oldu ki, daha sonra her gün daha iyi oldum.yaklaşık 10 gün sonra da bebeğime tamamen kendim bakabilecek durumdaydım tabi ki ağrım sızım çok oldu kaldırırken yanıma koyarken çok canım yandı ama gün gün geçiyor.Emzirmek çok zorluydu tam ameliyat yerine koymak zorunda kalıyorsun bebeği emzirmek için ama bebeğim mama destekli gittiği için o konuda çok sıkıntı yaşamadım ztn çektiğim ağrılardan mı yoksa ameliyattan mı bilmiyorum neredeyse hiç sütüm gelmemişti.