Ben de ikisini de kullanıyorum. Elmayla armut kıyaslamak gibi olur biraz, farklı kulvarlardalar. Bir arkadaşımız daha çok güzel anlatmış; dyson canavar gibi çalışıyor ama siz kullanıyorsunuz sonuçta. Diğeri günlük toz, saç, kırıntı ne varsa topluyor kendi halinde fıtıfıtı geziyor evde yokken açık isterseniz öyle bir kolaylığı var. Ev temiz diyelim, mutfakta tezgah önü kırıntı döküntü oldu robot çalıştırmak gereksiz, dyson şipşak alıyor.
Ben de eğer kablolu güzel bir süpürgeniz varsa robot alın derim, süpürgenizden memnun değilseniz dyson.