Grlnl Ayy o ilacı vermek aşırı zor çocuğun burnuna döktüm pıt yıkılıyor dökülüyor. Sanırım kakasından da kan sandığım aslında kan damlası çünkü kusuncada geldi. Bunun fıs fıs olanı yok mu yaa sizde sağlık ocağının verdiğini mi kullanıyorsunuz?
Morfrenk Grlnl yok sağlık ocağının verdiğini bebeklerde kabızlık, huzursuzluk, dişte kararmalar yaptığı için kullanmıyorum. Tatlı bir tadı olan ocean microfer var bizde, dışardan alıyoruz leke de bırakmıyor
ikincikez-anne Grlnl sağlık ocağnin verdiği ilaç canımıza okudu bizim uslu çocuğu delirtti resmen hemen değiştirdik dışarıdan para ile aldık bence siz de vermeyin yazık çocuklara
Rabiasya04 Grlnl 4 aydır kullanıyorum hiç bir yere dökmedim porselen çay kaşığım var ona damlatıp tek değerde veriyorum çok kolay oluyo bide öyle dene bebeklerde ilerleyen zamanlarda dişlerde leke yapıyo biraz üstüne kayıp ılıtılmış su ver dedi o şekilde kullanıyorum günde 6 damla
Morfrenk Grlnl evet ama bunun damlasının ucu uzun ağzının içine sokup sayarak sıkıyorum, pompalı yani
Grlnl Morfrenk ay vallahi çok sağolun daha başlayalı 1 hafta oldu bir pijama takımım nevresimim leke oldu ağız mendili zıbın da cabası 🤣😂
Grlnl ikincikez-anne kakasında leke gördüm 2 günde bir kaka yapan çocuk 4 kere üst üste kaka yaptı aşırı huzursuzdu. 2 gün okdu bunu yaşayalı yine verdim 2 gündür ama şuan bir belirti yok ama beni çok huzursuz ettim değiştireceğim bende
Yelizasafbdr Bizde yeni başladık sağlık ocağının verdiğine ayy benim bebeğim o yüzden mi kabız oldu çok huzursuz 😳😳😳