Kk41 Prenseslinam weewell marka kullanıyorum .42 derece 8 saat activia ile mayalıyorum. 1 paket activa 1 lt sütle mayalıyorum güzel oluyor
Belinay2407 Prenseslinam bende makinayla mayalıyorum kışın cok güzel oluyorlardı ama havalar ısınınca dediğinşz Gibi sulanıyor mayayı hazır yoğurttan yaptığım zaman tutuyor ama
Kk41 Prenseslinam Bide ben kapakla kavanozlar arasına peçete kapatıyorum buhar oluyor kapak yoksa çok sulanıyor