Mirosunannesi Happy1003 ablamın kızı 6 aylıkken olmuştu evde hava makinası kullandılar o şekilde geçmişti
Kucukadamimm Öksürüğü bir türlü geçmiyor . Bronşite çevircek diye korkuyorum bende . Şurada bekleyeyim . Sizede çok geçmiş olsun ❤️