Merhaba güzel anneler, forumda bu konuda dağınık pek çok başlık bulunuyor. Bebeğinde bu sıkıntıyı yaşamış, korkulu günler geceler yaşamış, doktor doktor gezmiş birçok araştırma makale okuyup artık kendi çapında uzman olan bir anne olarak birbirimize yardımcı olalım fikir paylaşalım diye böyle bir başlık açmak istedim ki aynı sıkıntıyı yaşayan anneler birbirini kolay bulabilsin.
1.Sorularınız varsa elimden geldiğince cevaplarım.
- Şehirlere göre doktor tavsiyesi yapabiliriz.
3.Deneyimlerimizi paylaşıp kıyaslama iyileşme oranı ve süresi ile ilgili öngörüde bulunabiliriz.
Bizim hikayemiz oğlum doğduğu gün başladı. Doğum yaptığım hastanede fark edildi durum ve bu oğlumun en büyük şansı oldu diyebilirim. Eğer rutin kalça usg zamanında götürseydim oğlum belki asla tam anlamıyla iyileşemeyecekti. Sağ alfa55 sol ise disloke yani tam çıkık tip4 olarak geçiyor. Açı dahi ölçülemiyordu sol kalçada.
İkinci büyük şansımız ise doktorumuz, normalde randevusu anca 2 ay sonraya uygundu, eşim bebeğimiz henüz 1 günlük diye durumu anlatınca doktorumuz hemen o haftaya randevu verdi ve pavlik bandaj ile sürecimiz başladı. Sadece 15 günlüktü bandaj takıldığında, Allah doktorumuzdan iki cihanda da razı olsun. Ayağına taş değmesin🤲🏻