hayatbuiste geçen bir yerde okudum, anne olduktan sonra beynin açılan bir bölümü varmış. Oraya o kadar odaklanıyormuşuz ki diğer bölgeler kullanılmadığı için silinmeye başlıyormuş. Aynısı babalarda da geçerliymiş ama annedeki kadar yoğun değilmiş. Bu bilgi karşısında hayret ettim😅🙈