Zeynep_adem58 [url=https://www.hizliresim.com/pevi18m kizlar kuzenimin dugunu var 2 bebegim var sizce bu rahat olurmu veya guzelmi esim hic begenmedi kafam cok karisti
Zelisblt Zeynep_adem58 rahat olur ama bnde pek beğenmedim, sanırım renginden dolayı. Sıyahı varsa çok güzel durucaktır
Mervenis Zeynep_adem58 pelerin gibi olan seyi pek sevemedim sadece tulum olsa daha hoş ve şık dururdu ama sen begenmissin icine sindiyse giy içinde kendini nasil hissediyosun ona göre hareket et kimsenin fikrindende etkilenme 🥰🥰
mom1626 Zeynep_adem58 Kapalı değilim ama ben çok beğendim ya 🤭 Değişik bir tarz en azından, her zaman gördüklerimizden değil 😇
Gulumse1 Zeynep_adem58 pantalon tarzı olan kısmı güzel ama etek kısmını üstten gelmesini sevemedim. Emziriyor iseniz çok rahat edebileceğinizi düşünmüyorum.
KoalasMom Zeynep_adem58 Bence çok tarz duruyor, boy pos varsa elbiseyi kaldırır çokta güzel durur. O pelerin gibi şey çocuklarla ilgilenirken ayağınıza dolanmazsa rahat edersiniz 🌿
Happydef Zeynep_adem58 önünde ve arkasındaki tulde elbise kadar yorar sizi sonuçta onlarda ucusup ayağınıza takılabilir. Güzel ama çok çok güzel degil
Zeynep_adem58 Happydef elbiselerden daha farklo gekiyor bana daha degisik elbiseyi herkez giyiyorum bunu kimsede gormedim dogrusu
Zeynep_adem58 denizyildizi__ bn dolap uygulamasindan baktim 2. El sayfasi ama tekrar resim yukledim orada sitenin adini yaziyor o baska bi yer normal bi sayfa
minnosum25 Zeynep_adem58 olur rahat da edersiniz bence bide siz beğendiyseniz kendinize yakıştırıyorsanız çok da önemsemeyin eşinizin fikrini sonuçta siz giyeceksiniz ☺️mutlu hissedecekseniz giyinince alın derim😊 🌺
Kahvetutkusu Zeynep_adem58 modeli çok güzel ama rengi elbiseyi göstermiyor başka renkleri varsa atar mısın