YeldaKuzey 13 aylık gece ıykuları nerdeyse hiç yok. Sayamıyorum bile bazen kalkıp oturuyo 1 -2 saat uyumuyo. Yemesi güzeldi artık azaldı. Krndi kendine oyalanırdı, kucak asla sevmezdi. Yanında oturuyorum sürekli, kıcagına al diye aglıyo.
İnatlasmıyorum hiç ben. Kucak diyosa kucak. Suan bir birey oldugunun farkına vardı. İstemediği zaman zorlamıyorum bişeyi. Gece uykularındada beşiginden asla alıp oda degiştirmiyorum. Sabırla tekrar uyumasını bekliyorum