Neredeyse 2 aydır arada bi gelen öksürüğü var bebeğimin. 14 aylık kendisi. Doktor öksürük şurubu ve antibiyotik şurup verdi. 1 hafta kullandı öksürük iyice arttı. Bende bi ara vereyim bakalım geçecek mi dedim tekrar başladı. Öyle sık sık öksürmüyor ama öksürdü mü de baya kötü öksürüyor. Bugün bütün gün burnu da aktı 🥺 devlet hastanesi randevu bulunmuyor özel desen her gittiğin doktor başka ilaç veriyor. Acilden mi götürsem sağlık ocağına mi görürsem ne yapsam bilmiyorum. Bisolnatur çok iyi dediler onu da kullandık ama yok tamamen kesilmiyor öksürük. Çok üzülüyorum birşeyi mi var diye. Ama doktor dinledi ciğerleirni falan baya inceledi her yerini 😔