Hulyaa123 ben ev içinde çok kısıtlamamaya çalışıyorum zaten akşama kadar evde çok üzülüyorum . Mesela dün 1 Lt kola vardı tutturdu kapağını aç hayır onu açamayız dökülür dediğim de kendini yerlere koltuk üstlerine attı hiç müdahale etmedim gitti geldi ortadan da kaldırmadım açılmayacağını anlayınca vazgeçti. Bence akşama kadar bizi gördükleri için oluyor benim oğlumda babası olsun bana hemen bay bay yapıyor bence geçici 🌸🌸