SerapSalih Kızlar bebeğim 3 ay 26 günlük emerken bir terliyor kafası su içinde kalıyo sizde de böyle oluyor mu her emmede böyle anlamıyorum niye oluyo😔
Mom06 SerapSalih biz mama yiyoruz her mamada su içinde kalıyo desiğin gibi kafası ailedekiler biberondan diyo demekki değil szdede oluyosa
fatima SerapSalih efor saf ediyor normal bence bizimkide terliyor.. doktor meme emerken yoruluyor normal demişti.. evham yapmayın 🌺
Kuzumveben SerapSalih normal canim benim kizimda terlerdi simdi daha az enerji sarfediyorlar emerken hele kucukse daha terler sirti terlemesin ona dikkat edin basin terlemesi normal yani
Deletedmom001 SerapSalih benimki de öyle 1 ay 21 günlük ama fark ettim ki 1 hızlı emdiği için öyle oluyor 2 süt fazla geldiği için oluyor sizinki de bu sebeplerden olabilir 😊
SerapSalih Mom06 ben emziriyorum biberondan değil muhtemel ben kullanmıyorum biberon ama anlamıyorum niye böyle oluyo😔
Mom06 SerapSalih ben anormal değildir diye dşünmüştüm her bebek bir olmuyo mesela ablamın kızı var hiç terlemez abimin oğlu 2 yasında azcık koşsun kafası sırılsıklam olur bebekkende öyleydi
SerapSalih fatima doğrudur ama çok fazla terleyince korkmaya başladım açıkcası ilk bebek olunca her şeyi takıyor insan bide süt alerjimiz var omu yapıyo diye aklıma gelmişti
fatima SerapSalih doktoruna bir dahaki gitmenizde danışın,, bebeğinizi takip edin bu süreçte.. insan öyle oluyor haklısın.. yaşadıkça zaman geçtikçe biraz rahatlıyorsun işte ☺️
Gizem5213 Benim bebeğim 2 aylık tam o da aynı emerken başı terliyor bende korkuyordum yarın kontrolü var danışacağım doktora ama genel bi durum gibi de duruyor