Kızlar kızıma Aptamil aliyoduk anne sütü de aliyo ama artı mama da veriyorum bugün ilk defa bebevita aldım bim den 2 numarasını sallarken tuhaf su sesi geliyo sanki duru su gibi bide biberon da jel gibi oldu ya ne bilim kendimi kötü hissettim çocuğa daha tatsız bisey veriyorum gibi hissettim ama Aptamil küçücük kutusu 89 tl burda yani Napicagimi sasirdim kaka da yapamadı yani kullananan varmi ne dusunuyosunuz?