Bebeğim 6 ay 16 günlük ben 5. ayından beri kucakta falan oturtuyorum öyle koltuğa falan koymadım hiç alıştırma yapmadım yani.Şuan yere koyup arkasına yastık koyuyorum oturuyo ama bazen yana düşüyo bazen öne düşüyo.7. ayda desteksiz oturması gerektiği söyleniyor sizin bebekleriniz ne zaman oturmaya başladı yani bunun kesin bir zamanı var mı?