Kızlar oğlum bir yaşında doktora götürdüm üç defa tarihliler yapıldı ama şükür hepsi temiz çıktı idrar kan doktor diş diyor başka bişeu demiyor bir düşüyor bir çıkıyor ateşi dönüşümlü şurup veriyorum devamlı serumlar yapıldı iğneler yapıldı yok o an düşüyor rahatlıyor geri aynı ya ne olabilir sizce diş midir gerçekten bu durumu yaşayan var mı aranızda