msbhtc arkadaşlar bebeğimi ayagımda sallayarak uyutuyordum bi 5 dakka boyunca hıckırdı sonra corr diye kıustu öyle böyle kusmadı bütün üzerini ısladı koltugu yeri agzından burnundan geldi cok korktum bebegim 2,5 aylık hiç böyle olan var mı cok korktum😭
Rvsn93 msbhtc benimde kızım 2.5 Aylık oda bı kac defa oyle tazyikli kustu heryerrı ıslattı korkulacak bısey yoktur bence bebek iste
Alminamom msbhtc simdi geldim hastaneden 4 gündür aynı şikayet hastaneler dolu doktor salgın var dedi
Defeninannesiii msbhtc benim bebeğim de 2 aylıkken 3 gün boyunca sarı renkte kustu fışkırarak. Doktorumuz safra kusmuştur dedi midesi üşütmüş olabilir dedi 3 gün sonra geçti ama çok uzun sürmezse korkmayın bişey olmuyor uzun sürerse mutlaka doktora gidin ama kilo kaybı yaşamasın bebeğiniz