08hale89 Bende 33 haftalık doğum yaptım. Hislerini okadar iyi anlıyorum ki, küvez yolu beklemek, onu orda burakıp eve gelmek, beşiğinin kıyafetlerinin boş olduğunu görmek ağlamakdan her gece uyku uyuyamazdım. Ama sonu çok güzel, sağlıkla çıkıcak oradan biraz daha sabır. Evet çok zor ama sabırdan, duadan başka bişey gelmiyor elden.