Begonvil1 Yanlış anlama ama kırk uçurma diye dinen de öyle bi şey kırk çıkması annenizdir bebeğin değil yanı artık iliski olabilir namaza kuran okumaya oruç tutmaya başlaya bilirsin demek abdest alıp 2 rekat namaz kılıyorsun şükür namazı bu kadar gezmeye gitme yok Başke şeyler yapma Allah’a şirk koşmak demek oluyor internetten diyanetin sitesin den araştıra bilirsin
40 çıkmayı paylaşımlar aslin da komik yanı benim kırkım çıktı artık eşimle beraber olabilirim demek bebekle hiç bi alakası yok 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️