Bebegim 4 gundur hasta ara ara ates yukselmesi ve burun akintisi sikayeti ile acile gittik akciger rontgeni istedi temiz gorunuyor dedi
Kulak ve bogazda da bise yok sadece bunlari dedi dogru duzgun bilgilendirmedi ilac da yazmadi
Sizce covid olsa filmde cikar mi bilgisi olan paylasirsa cok sevinirim