gizem161216 bende de olmuştu.Yoğun bakımda kalmıştı orda da ne yazıkki biberona alışmıştı. Beni emmek istemedi birde sarılık baş gösterince biberonla hem sağım yapıp gemde mama verdim şükür hafif atlattık. Kullanmış olduğum biberon dr. Brownsdu. Hiç bırakmadım meme teklifini. Taaa ki 2,5 aylık oldu mememi tuttu. Çok şükür ki ne güzel şeymiş emzirmek🙃Lütfen bırakmayın🌸