Ipekada34 Oğlum 9 aylıkken birden ateşlendi. Tabi bi hastalık yok. Tam bir hafta devam etti. Tabi tetkikler tahliller herşeye bakildi hicbisey yok. Kaka idrar hepsi. Serum verildi. Ama nedeni yok yani. Cok korkmuştum. Dr altinci hastalık olabilr demisti. Bir hafta sonunda ates dustu gayet iyidi. Bunun gibi bir şey mi yaşıyorsunuz? Geçmiş olsun inşallah 🤲