Gurbetozkan tekrarlanmasına gerek yok diye biliyorum. Benmki verildiği an agzından cıkardı. Hemsire o bile yeterli dedi. Sordum kusarsa ne olacak dedim. Aldığı yeterli bi sorun olamz demişti. Ama im rahat etsin diyosanız arayın bi sorun saglık ocagını sizde