Yarına randevu aldım kızlar. Biontech olacağım 🙄
Sağlık ocağında olmak istedim ama alerjisi olanlar hastane de olsun diye uyarı verdi bende de alerji var
Mecbur hastaneye aldık. Geçen sağlık ocağında da bi kadın aşıdan sonra çok rahatsızlandı bayılcak oldu felan alerjisi olanlar sizde de bi rahatsızlık oldu mu🙄