Kızlar kızım 10 aylik esimden ayriyim bir suru olay oldu cocugumu alicaklar diye korktum hep 2 aylıkti kizim ayrildik doğduğu gunden beri kızımla yatiyorum hic ayri yatmadik ben şimdi besik aldik bi yandan alissin istiyorum bi yandan odasi oldu ayri ayri yatsin diyorum bi yandanda ben onsuz nasil yataarim diyorum acayip alismizimgece bile kalkip kalkip öpüyorum nasıl ayiricam ben ayni odada olucaz o beşikte ben yatakta ama icim parcalaniyo erken mi acaba daha