250 tllik alışveriş yapmıştım kışın trenckot ve bi elbise sipariş verdim gelen trenckotla alakası yok ipince saçma sapan bez bi kumaştan ürün geldi. Elbise diye sipariş ettiğim ürün de tunik geldi ve görünenle hiç bir alakası yok çok pişman oldum asla önermiyorum o siteden alışveriş yapmanızı paranız çöp olur.