Merhaba arkadaşlar,
Size 2 sorum var.
- Kızım 1.5 aylık sütümün yetmediğini düşünerek mama aldım vermeye başladım. SMA marka ama kızım doyuyor mu yoksa mama yı mı sevmedi bilmiyorum mama içmiyor. Bazen içiyor 1 2 ölçek sadece midesini bulandırıyor yada dili ile itiyor istemiyor. Sizce tadını mı sevmedi yoksa sütüm yetiyor doyuyor ondan mı içmiyor? Başına böyle birşey gelen varmı sizce başka mama alıp deneyeyim mi?
- Birde 20 aylık oğlum var. Ne zaman bebeğime mama versem oğlum istiyor kardeşinin içmesine izin vermiyor kendisi içmek istiyor. Kardeşi içmeyince de alıp kendisi mamayı içiyor. İzin verme falan diyeceksiniz ama asla kabul etmiyor ağlıyor zorla alıyor. Kendi biberonuna da süt dolduruyorum al bunu iç diye yine de mama içmek istiyor. Sizce icmesinde bir zarar olur mu?