egeninanns ikicocukluAnne_ evet biraz sulandırarak veriyorum . Bazen de pekmezli kek yapıp içine ekliyorum
egeninanns ikicocukluAnne_ yani ben 9. Ayda veriyorum sizin bebek 2 yaşında yiyebilir diye düşünüyorum ama tabi bebeğinizi siz daha iyi tanırsınız
egeninanns ikicocukluAnne_ 😂ay pardon yanlış okumuşum . Ben 7. Ayında yapmaya başladım . Ama yedirmeyen anneler de var . Ben biraz rahat davranıyorum bu konuda
egeninanns Mini_ka 😂orda konu karışmış ben başka bi hanımefendiyle sizi karıştırıp ortaya karışık bi yorum yapmışım pardon ben kahvaltı arası verdim . Özellikle aç tok diye ayırmamıştım