Gygy Arkadaşlar selam. Yumurtayı uzun süredir fırında herşeyin içinde açtım şimdi normal açmak istiyorum.ama tam nasıl emin olamadım . Önce haşlayıp sarışının 8de 1 i sanırım ama devamını bilmiyorum. yardımcı olabilen olursa çok sevinirim 😊