Klnccc eczacıya danışıp dediğim ilacı sorup alabilirsen biraz olsun rahatlarsın bence . İyi biliyorum o duyguyu . Kar da kışta minicik bebeğimle o ilaç için sağlık ocağına koşmuştum mahvediyor insanı 🤦🏼♀️ Suda eritilip içilen bi ilaç zaten . Ama gerçekten çok fayda ediyor . Doğal yollarla geçmesi biraz zor yani zaman alıyor 😔 sirkeli suyla yıka demişti doktorum bana onuda deneyebilirsiniz .