uyus bizde genetik testi verdik ama henüz çıkmadı sanırım 3 ay sürüyormuş çıkması 2 ay oldu bizde vereli benim oğlumda 2,5 aylık biz ilaç kullanıyoruz değerinin düşmesi için bizim iki değerimizde yüksekti sınırdaydı doktorumuz kullanmamızı söyledi sütüme karıştırıyorum ama hala bize tanıyı koymadılar