Emngcnc bizim rahatsızlığımız şöyle birşeymiş.Biotin vitaminin eksikliğinden kaynaklıymış vücut bu enzimi üretmiyormuş bizim değerimiz 1,96 olması gereken 3,5 muş bu eksiklik çıkar çıkmaz ilaç kullanmak zorunday ve ömrü boyunca kullanmak zorundaymış kullanmadığı taktirde kasların zayıflaması nöbetler yoğun bakıma kadar bile girebilirmiş ama ilaç kullandığında hiçbir sıkıntısı olmuyormuş çok şükür