manicurist Zaten durumu olmayanlar da olanlar da ikinci el temiz birşeyler bulunca alabilirse alıyor, alan hem temiz ve uyguna almis oluyor, satan taraf da durumu cok iyi olmadigi için karını alıyor, her iki tarafta mutlu sona ulaşıyor .
Zaten zorla satmiyor kimse 😊 durumu olmayan almaz
Yinede tabiki ihtiyaç yoksa hediyeleşmek güzeldir bunu da ekleyelim