Merhaba biri 6 aylık biri 27 aylık 2 çocuğum var. 2. Doğumdan sonra yaklaşık 2 hafta idrarımı tutamadım yaptığımı hissediyordum ama durduramıyordum. Sonra geçti. Geçen gün eve 5 dk mesafeli markette aniden büyük tuvaletim geldi evden çıkmadan yapmıştım. Eve yetişmeye çalıştım hızla geldim ama kapının önünde hepsini altıma yaptım. 2 doğumum da normaldi ama ilkinde böyle sorun yaşamadım. Normal doğurduğuma çok pişmanım. Böyle durumu duyan bilen yaşayan var mı. Genel cerrahiye gittim ama üniversite hastanesinde makat basınç testi yaptırmam gerektiğini söylediler ve korkuyorum.