İnternete güvenmeyin canım çoğu dolandırıcı oluyor birde bir şey daha soyliyim 3 iş yaptım evde paketleme tarzında yemin ederim verdikleri paraya değmiyor o kadar emeğiniz biri tef yapıp paketliyorsun biri terlik işi diğeri ise şapka işi yedin 500 tanesini 3 günde yaptım çocuklarım uyuyunca vereceği para 35 TL terlik işini yaptım sayısını hatırlamıyorum ama oda 4 5 gün sürdü 42 TL en son 279 tane şapka işi yaptım 2 günde onada 20 TL verdiler ve hepsini komşularımin yardımıyla yaptım inanın gerçekten ne çocuklarımızdan ayırdığımız vakte değiyor nede verdiğimiz emeğe size tavsiyem hiç düşünmeyin bile geleli çocuğunuz veya bebeğiniz küçükse :(