Ayaklanma falan olur sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Bu ülke neler gördü de ayaklanma olmadı çünkü biat kültürüyle yetiştirildik kimse bir şey sorgular olursa da hain olmaya başlıyor ya terörist vs. O sebeple umutsuz,çaresiz ve mutsuz bir toplum olup çıktık.
Çoğu kişi olup bitenin farkında ama bir şey yapılmayacağını da çoktan kabullendi.