Merhabalar kızlar 👋umarım hepiniz iyisinizdir 💕. Ne olucak bu zamlar bilmiyorum ya Coca Cola 10 tl olmuş pekte içmem zaten de yumurta 26.5 olmuş ya elektrik faturası desen saymıyorum bile her şeye zam geliyor artık ne yapacağımızı şaşırdık hadi biz 3 kişiyiz evde ya kalabalık aileler asgari ücretle geçinenler çok zor olmuş ya gıdadan giyime kadar her şey o kadar pahalandı ki Rabbim yardımcımız olsun. Sizin düşünceniz nedir 🤷…