Kızlar bebeğim 5 gün sonra 6 aylık olacak ben uyurken ne giydireceğimi bilemiyorum odamız havanın durumuna göre 23-24-25 derece arası oluyor geceleri klimamız vs yok tog değerli uyku tulumumuz da yok uzun kollu mu kısa kollu mu giydirmeliyim uzun giydiriyorum bazen bakıyorum gece ensesi felan çok terlemiş kısa kollu giydiriyorum bu seferde kolları soguk oluyor ama gögsü ve sırtı sıcak oluyor üzerne sadece müslin örtüyorum oda kollarını asla örttürmüyor hep yukarda uyuyor elleri napmalıyım siz ne giydiriyorsunuz