Kturna Aysglarslan odaya vicsli sıcak su koydum 1-2 saat deniz suyunu her sıktığımda da tek deligi biraz kapattım sümkürmesini sağladım gırıltı göğüsten mi değilmi onu kontrol et canım değilse zamanla geçecektir bir sekilde
glam bluem ilk önce 2-3 damla damlatın iki burun deliğine de biraz yumuşasın. 1 dk sonra tekrar sıkıp (ben 6-7 damla sıkıyorum) hemen anında çekin
bluem glam ben ilk serumu direk sikiyorum diger tarftan ciksin diye ama pek yapamiyorum sonrad aaspiratorle hemen cekiyorum
Sibelemrekaya bluem bazen oluyo öyle nedeni pamugun ve aparatin iyice kuru olması gerekiyo nemli olunca bile cekmkyo pamuğu ben peteğin üstünde kurutuyorum
bluem Sibelemrekaya pamuksuz cekiyorum artk yeterki burnu acilsin ama nefessiz kaliyrum bugun bogazim agrimis suan sis
Esmaky Aysglarslan ayni sorun bendede vardi 2 gunden beri burun tikanikligi ortri bebe aldm ecznden burnundakk pislkleri cektim suanda rahat
Meldaaa Aysglarslan biz doktora gitmiştik hastanede açmışlardı burnunu o iyi gelmişti serum fizyolojik falan yeterli olmuyordu
Bereninannesi Aysglarslan kızım bes aylık ıkı haftadır bızdede vardı burnuna serum fızyolojık sıkıp cekerek rahatlattım hep bı kaç gun sonra duzeldı canm burun cekme aletın varsa dene baya bı yeşil yeşil cıktı bizden afedersınız
Aysglarslan Bereninannesi ben iki aydır otribebe verip ardından çekiyorum ama düzelmiyo bir şeyleri yanlış yapıyorum sanırım
Neslihansr Bereninannesi ya ben serum fizyolojiği sıkıyorum ama geri çekemiyorum o çekme aletinden yok kendiliğinden de akanlar oluyomuş biz de o da yok anlamadım bişe 😔
Meldaaa Aysglarslan inan adını bilmiyorum böyle onun için bir alet vardı hemşire yapmıştı donanımlı bişeydi yani canım
Naneliseker Ay resmen kendimi okudum benimkide 2 ay 15 gunluk yavrum hirilti ve bogaz kurulugu var tam uyuyor bogazi kuruyor uyaniyor garibim uyuyamadi bir turlu bende bugun hastaneye gittim hava verdiler ama gecmedi hala hiriltida kurulukta.
Aysglarslan Naneliseker ben devlet hastanesine gittim serum fizyolojik dedi havayı devlet hastanesinde mi verdiler
Almina4497 Aysglarslan benımde bebegımde aynı sorum vardı serım fızyolojık kullandık gecmedı sımdı prospan 2*cay kasıgı sabah aksam 1cay kasıgı yanı verın dedı doktorumuz ası oldugumuz ıcın veremıyorum ama faydasını gorursem yazarım sıze(devlet hastanesı vermedı bu aylarda normal beklenen bı durum dedı ama özeldekı doktorum verdı)
Naneliseker Aysglarslan ben Turkiyede yasamiyorum ama devlettede sanirim verirler cigerlerine bakip. Asiri hiriltisi vardi benim oglumun