41 günlük bebeğim var. Bugün hepatit b aşısının 2. donuzunu olduk. Hemşire normalde kolay geçer dedi ama benimki sadece öğlene kadar sürdü. Akşam üzerinden beri hep ağlıyor. Çok fazla huzursuzlaştı uyumuyor. Emiyor bırakıyor yanından kalkıyorum uyanıp ağlıyor. Tecrübeli annelerimiz bunun daha kolay ve huzurlu geçmesi için önerileriniz var mıdır acaba?